Máte následující dvě možnosti, jak řešit reklamaci:
1) Reklamace přepravní společností
- Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
- Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní ode dne převzetí do našich rukou.
Jak postupovat?
- Vytiskněte si TENTO formulář.
- Informace ohledně reklamace zašlete také na email - info@firemnikrabicky.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství, nejlépe do původního balení. Při poškození zboží přepravcem odpovídáte za jeho stav.
- Vložte reklamační formulář (viz. výše) společně se reklamovaným zbožím do krabice.
- Balík zašlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov - Pozor! Nezasílat na na výdejní místa ani jinou adresu!
Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.
2) Reklamace na výdejním místě
- Reklamaci můžete vyřídit osobně v naší provozovně v Havířově: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá
Jak postupovat?
- Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
- Zboží odneste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá
Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.